SSブログ

I Could Not Ask For More 和訳 Sara Evans [Sara Evans]







おはようございます!
気持ちの良い気候になってきましたね♪
もうGWは目前!
頑張っていきましょう!

今日もSara Evansからの1曲

”I Could Not Ask For More”





Lying here with you
Listening to the rain
Smiling just to see the smile upon your face
These are the moments I thank God that I'm alive
These are the moments I'll remember all my life
I've found all I've waited for
And I could not ask for more

ここでこうしてあなたと横たわってながら
雨音に耳をすましてる
あなたの顔に浮かんだ笑顔を見て私もつられて笑うの
そこには生きていることを神に感謝している時間が流れていて
私が生きてきた人生を振り返る時間が流れてる
待ち望んだもの全ては手に入ったし
これ以上望むことはないわ


Looking in your eyes
Seeing all I need
Everything you are is everything in me
These are the moments
I know heaven must exist
These are the moments
I know all I need is this
I've found all I've waited for, yeah
And I could not ask for more

あなたの瞳を覗いてみると
私が求めるものが見えるの
あなたの全てが私の中に必要な全てなの
そこには天国がないといけなとい知った瞬間が流れていて
これこそが私の求める全てだと知った時間が流れているの


I could not ask for more than this time together
I could not ask for more than this time with you
And every prayer has been answered
Every dream I've had's come true
Yeah, right here in this moment
Is right where I'm meant to be
Here with you here with me
Yeah

あなたと二人で過ごせるこの時間以上のものを求めるなんてできないわ
そして、何かに祈りを捧げる者はみんな救われるの
願った夢は全部叶ったし
今ここにこの瞬間に包まれてる
この場所こそが私のいるべき場所であって
あなたとわたし、そう二人っきりで

These are the moments I thank God that I'm alive
These are the moments I'll remember all my life
I've found all I've waited for
And I could not ask for more

そこには生きていることを神に感謝している時間が流れていて
私が生きてきた人生を振り返る時間が流れてる
待ち望んだもの全ては手に入ったし
これ以上望むことはないわ


I could not ask for more than this time together
I could not ask for more than this time with you
And every prayer has been answered
Every dream I've had's come true
Yeah, right here in this moment
Is right where I'm meant to be
Oh, here with you here with me
No, I could not ask for more
Than this love you gave me
Cause it's all I've waited for
And I could not ask for more
No, yeah
No, I could not ask for more

あなたと二人で過ごせるこの時間以上のものを求めるなんてできないわ
そして、何かに祈りを捧げる者はみんな救われるの
願った夢は全部叶ったし
今ここにこの瞬間に包まれてる
この場所こそが私のいるべき場所であって
あなたとわたし、そう二人っきりで
あなたがくれたこの愛のほかに望むことはないわ
だってそれが私の待ち続けたものなんだから
本当に最高なの




この曲も大好きな1曲になりました。
両想いって素敵ですね!
待ち焦がれてます(笑)
すこしPVは古いですが、曲は色あせません!!
アダム(Maroon5)とデュエットしたバージョンもありますので、
興味がある方はぜひ覗いて見られては♪






んでは、きょうもHave a Nice Day[晴れ]





nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

Some Things Never Ch..Shadow 和訳 Colbie Cai.. ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。