SSブログ

Be My Forever 和訳 Christina Perri feat. Ed Sheeran [和訳]








こんにちわ[るんるん]
年内最後の日曜日
如何お過ごしでしょうか

今回は、Christina Perriの

Be My Forever

We're on top of the world
We're on top of the world
Now darling, so don't let go
Can I call you mine?
So can I call you mine now, darling
For a whole life time?
My heart finally trusts my mind
And I know somehow it's right

私たちは世界の頂点にいるの
私たちは世界の頂点にいるのよ
だから、私を離さないでね
あなたは私のものって呼んでいい?
一生あなたは私のものって呼び続けていいでしょ
ようやく心が自分を信じ始めたの
そして、それが正しいってわかってるの

And, oh, we got time, yeah
So darling, just say you'll stay right by my side
And, oh, we got love, yeah
So darling, just swear you'll stand right by my side

あなたとたくさんの時間を過ごしたわ
だから、ダーリン、私のそばにいてくれるって言ってよ
あなたとたくさんの愛も築き上げてきたわ
だからダーリン、私のすぐ横に立っててくれるって誓ってよ


We're on top of the world
We're on top of the world
Now darling, so don't let go
I've got something to say
You're perfect in every way
I'm gonna shout it out
I wanna tell you now
'Cause I know somehow it's right

私たちは世界の頂点にいるの
私たちは世界の頂点にいるのよ
だからダーリン、私を手放さないで
言いたいことがあったの
何にしてもあなたは最高なのよ
大声で叫んであげるわ
そして今、あなたに伝えたいの
だって、それが本当のことだってわかってるから

And, oh, we got time, yeah
So darling, just say you'll stay right by my side
And, oh, we got love, yeah
Darling, just swear you'll stand right by my side
私たちはたくさんの時間を過ごした
だから、私のそばにいてくれるって言ってよ
私はたくさんの愛も手にしたわ
だから私のそばに立っててくれるって誓ってよ


Be my forever
Be my forever
Be my forever
Be my forever
Be my forever
Be my forever

私の永遠の人になってよ
私の永遠の人になってよ

You're my bright blue sky
You're the sun in my eyes
Oh baby, you're my life
You're the reason why
君は僕にとっての輝く青空なんだ
僕の目の中の太陽なんだ
ベイビー、君は僕の人生のすべてなんだ
君はすべての理由なんだよ


We're on top of the world
We're on top of the world
Now darling, so don't let go
1, 2, 3, 4
And, oh, we got time, yeah
We got love
So darling, just say you'll stay right by my side
Oh and we got love
Yeah
So darling, just swear you'll stand right by my side

私たちは世界の頂点にいるの
私たちは世界の頂点にいるのよ
だから私を手放さないでよ
私たちはたくさん一緒に過ごしてきた
愛もたくさん築いてきた
だから私のそばにいてくれるって言ってよ
愛を築いてきたでしょ
そうよ、だから私のすぐ横に立っていてくれるって誓ってよ

Be my forever
Be my forever
Be my forever
Be my forever
Be my forever
Be my forever

永遠の人になって
ねえ、私の永遠の人になってよ

Will you love me forever?
I'll love you forever
Be my forever
私を一生愛してくれる?
君を死ぬまで愛するよ
だから永遠の人になって

Be my forever
Be my forever
Be my forever


この曲、訳すまで、
フィーチャリングがエドシーランって知りませんでした。
でも素敵な曲ですね♪
幸せそう!
聞いてても幸せになっちゃいます(๑≧౪≦)てへぺろ






nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:音楽

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

One Night 和訳 Christi..Keep it to yourself .. ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。